بازنگري و تهيه نقشه هاي همسان كليات و جزئيات پلهاي راه و راه آهن تا دهانه 10 متر (دهانه های 10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1 متر) پلهاي باكس ( قوطي) در قالب گزينه هاي يك دهانه ، دو دهانه و سه دهانه پيوسته اعم از زير خاكي و همسطح
تبصره 1: محاسبه ، طراحي و نقشه هاي اجرايي پلهاي باكس همسطح بر اساس شتابهاي مبناي طرح مندرج در جدول (2-4-3) نشريه شماره 463 ( آئين نامه طرح پلهاي راه و راه آهن در برابر زلزله) به صورت جداگانه انجام و ارائه ميگردد.
تبصره 2: تحليل ، طراحي و ارائه نقشه هاي اجرايي فونداسيون پلهاي باكس همسطح و زير خاكي بر مبناي فرضيات مجاز خاك بستر در سه حالت يك كيلو گرم بر سانتيمتر مربع، دو كيلو گرم بر سانتيمتر مربع و سه كيلو گرم بر سانتيمتر مربع انجام و ارائه ميگردد.
محاسبات، توضیحات عمومی و نقشه های پل های قوطی و قابی شکل جهت اظهار نظر به صورت ذیل قابل دسترسی میباشند.
دفترچه محاسبه پل قوطی
توضیحات عمومی و نقشه های آبروهای قوطی
در فرم جستجوی ذیل 8500 طراحی پل قوطی راه یک دهانه در حالات مختلف با فرض مقاومت بتن 25 مگاپاسکال، شتاب مبنای طرح 0.35 و فولادبا تنش جاری شدن 400 مگاپاسکال ارائه شده است. برای مشاهده فرضیات کلیک کنید.
Search
Soil Height (m) |
|
Span (m) |
|
Rise (m) |
|
Tt (mm) |
|
Tb (mm) |
|
Ts (mm) |
|
|
|
Sidewall |
Top Slab |
Bottom Slab |
وزن
آرماتورهای
اصلی مقطع (kg) |
|
|
Inside |
Outside |
Inside |
Outside |
Inside |
Outside |
|
طول میلگرد +
خم (متر) |
|
|
|
|
|
|
|
تعداد در
مقطع |
|
|
|
|
|
|
|
قطر
(میلیمتر) |
|
|
|
|
|
|
|
فاصله
(سانتیمتر) |
|
|
|
|
|
|
|
وزن
آرماتور
(کیلوگرم) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
طول خم
(میلیمتر) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
لنگر
طراحی
(کیلونیوتن
-متر) |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|